برد خانگی رئال مادرید برابر والنسیا

برد خانگی رئال مادرید برابر والنسیا




 

 


برد خانگی رئال مادرید برابر والنسیا


تاریخ : چهارشنبه ،
27 دی 1391

تيم رئال مادريد سه شنبه شب در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا با نتيجه دو بر صفر ، ميهمانش والنسيا را شکست داد تا به کاهش فاصله خود با بارسلونا در لاليگا اميدوار شود.


رئال مادريد که در هفته هاي اخير نتايج درخشاني نداشته است، سه شنبه شب در حالي در ورزشگاه خود، سانتياگو برنابئو به مصاف والنسيا رفت که نيمي از ورزشگاه خالي بود .

رئال مادريد در لاليگا با 18 امتياز کمتر از بارسلونا (صدرنشين جدول) ، اگرچه در رده سوم آن جاي دارد اما از نظر کارشناسان، عملا با قهرماني در آن خداحافظي کرده و همين امر، ناخرسندي هواداران را به همراه داشته است.

با اين شرايط، کهکشاني پوشان به غير از بازي هاي قهرماني باشگاه هاي اروپا ، فقط براي کسب جام حذفي شانس دارند و براي همين، تيم خوزه مورينيو مي کوشد با پيروزي بر حريفانش به فينال اين مسابقات برسد .

در بازي امشب، مارسلو مدافع رئال مادريد که به دليل مصدوميت ، نزديک به چهار ماه دور از زمين بازي بود ، از آغاز ديدار به ميدان آمد .

مادريدي ها که از بازي خوب والنسيا آگاه بودند، از دقيقه نخست بازي سعي در فشار بر دروازه حريف داشتند و کريستيانو رونالدو نخستين بازيکني بود که در همان دقيقه نخست ، روي يک ضربه خطا ، دروازه والنسيا را تهديد کرد .

پانزده دقيقه نخست بازي به کنترل کامل توپ از سوي رئال مادريد خلاصه شد، طوري که مادريدي ها تا چهار فرصت مطلوب براي گلزني داشتند اما دروازه بان والنسيا، توپ ها را دفع کرد .

از آن پس بازي بطور مساوي در کنترل دو تيم قرار داشت و والنسيا به تدريج شروع به فشار آوردن بر دروازه رئال مادريد کرد اما در دقيقه 37 ديدار رئال مادريد در يک ضد حمله سريع توسط کريم بنزما نخستين گل را به ثمر رساند .

نيمه دوم در حالي آغاز شد که خوسه مورينيو که مارسلو را پس از چهار ماه توقف ، خسته مي ديد تعويض کرد و فابيو کوئنترائو را به جاي او به ميدان آورد .

والنسيا در اين نيمه بسيار بهتر ظاهر شد و دروازه رئال مادريد را بارها تهديد کرد در حالي که رئال مادريد منتظر مي ماند تا در ضد حمله ها، والنسيا را غافلگير کند .

در اين ديدار، شانس با والنسيا همراه نبود زيرا داور کناري چندين آفسايد براي بازيکنان والنسيايي مخصوصا سه آفسايد براي روبرتو سولدادو گرفت که هيچکدام درست به نظر نمي رسيد و والنسيا در آنها شانس گلزني داشت.

کم شانسي والنسيا تا حدي بود که در دقيقه 73 هنگام هجوم بازيکنان رئال مادريد به دروازه آنها، گواردادو مدافع والنسيا ، توپ را وارد دروازه خودي کرد و يک گل را به مادريدي ها هديه داد .

هر دو تيم ، بعد از اين گل فرصت هاي متعددي براي تغيير نتيجه داشتند ، مخصوصا رئال مادريد که مي توانست والنسيا را گلباران کرده و با نتيجه مطلوب تري به بازي برگشت برود اما گوايتا دروازه بان والنسيا که امشب بهترين بازيکن تيمش بود از وقوع يک فاجعه براي آن جلوگيري کرد .


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل